| |
FORUM-NURAS Froum dla nurkujących i nie tylko ... |
 |
JESTEM POCZĄTKUJĄCY - Płetwy
ElViajero - 07-02-2008, 19:24 Temat postu: Płetwy Witajcie
Zastanawiam się nad wyborem płetw, które wybrać:
MARES QUATTRO EXCEL,
MARES VOLO POWER,
czy może Aqualung SLINGSHOT
Poradźcie
Pozdrawiam
Artek
Pitt_M - 07-02-2008, 20:58
Ja od kilku lat nurkuję w Mares Avanti Tre, próbowałem kilka razy w innych i chyba jednak stare maresy są najlepsze. Jeżeli chcesz bardziej technicznie czy np. "żabką do tyłu" to spróbuj jakieś gumowe typu "Jet" (spróbuj zanim kupisz - pożycz), jednak do nurków rekreacyjnych poważnie przemyśl pierwszą pozycję i to nie koniecznie Excel i nawet nie koniecznie Quattro - nie zauważysz różnicy, a jezeli nie widać róznicy ... .
Andrzej Minorczyk - 07-02-2008, 21:16
| Pitt_M napisał/a: | | Jeżeli chcesz bardziej technicznie czy np. "żabką do tyłu" to spróbuj jakieś gumowe typu "Jet" | a nie da rady plywac do tylu w miekkich pletwach????????????????????
Pitt_M - 07-02-2008, 22:04
| Andrzej Minorczyk napisał/a: | ..... a nie da rady plywac do tylu w miekkich pletwach???????????????????? |
Wiem - da radę, ale przecież nie o to chodzi czy da radę, bo nurkować da radę w każdych płetwach i w pytaniu jakie kupić chodzi o to w jakich lepiej, wygodniej, łatwiej - a do tyłu lepiej, wygodniej i łatwiej w krótkich i sztywnych płetwach. Poza tym zwrot "żabką do tyłu" miał być żartem.
Andrzej Minorczyk - 08-02-2008, 00:39
Pitt_M, tak tylko zapytalem. Moj kolega ma stratosy (cuper miekkie) tak popierdziela do tylu ze wielu nawet w scubapro jet-finach moglo by sie zawstydzic.
Beeker - 08-02-2008, 00:43
| Andrzej Minorczyk napisał/a: | | Moj kolega ma stratosy (cuper miekkie) tak popierdziela do tylu |
kurka, chyba muszę pożyczyć od kumpla, któremu takie sprzedałem, czy w nich teraz dam radę
ElViajero - 08-02-2008, 08:18
Dzięki za uwagi
Pozdrawiam
Artur
Pitt_M - 08-02-2008, 09:35
| Andrzej Minorczyk napisał/a: | | Pitt_M, tak tylko zapytalem. ... |