FORUM-NURAS
Froum dla nurkuj?cych i nie tylko ...

FOTOGRAFIA I FILM - GoPro 3+ Silver czy Black

Michał_S - 07-02-2014, 23:57
Temat postu: GoPro 3+ Silver czy Black
Z racji tego ze jestem zielony w temacie może ktoś będzie potrafił mi pomóc.

Jak w temacie kupić w dobrej cenie GoPro 3+ Silver czy dołożyć i lepiej zaopatrzyć się w wersje 3+ Black ??

aleXandra - 08-02-2014, 14:37

Na youtube można znaleźć sporo filmików z porównaniem, na stronie gopro też można porównać parametery obu kamer, więc o tym nie będę pisać, bo pewnie to "zadanie domowe" już odrobiłeś.

Mam GoPro Hero Black (plusa jeszcze nie było jak kupowałam) i z mojego doświadczenia mogę napisać coś na temat protune i wyższych rozdzielczości - czyli teoretycznie głównej różnicy między Silver a Black... Pewnie mało kto myśli o ograniczeniach, kupując kamerę i jarając się że będzie mógł teraz w super HD 50 fps filmować...

Otóż - ja nie jestem w stanie poskładać filmów - ani z protunem ani z wyższymi rozdzielczościami - ponieważ mój komputer nie wyrabia z wyświetlaniem surowego materiału... tak więc warto wziąć pod uwagę również ograniczenia sprzętu, który masz. W efekcie, mimo możliwości jakie daje mi gopro, głównie filmuje 1080p , 30fps... (50 fps to już dla mojego sprzętu za dużo :( )

Co do samego protune'a i pytania czy warto ze względu na tą opcję kupować model Black - tu jest bardzo fajny filmik na youtube, który tłumaczy różnice między protune a trybem "normalnym": kilk

Z protunem jest trochę jak z raw-ami, potencjał jest, ale większość osób nie ma czasu ani wiedzy jak obrabiać zdjęcia, więc korzysta się z wbudowanych w sprzęt programów. Mi osobiście ciężko znaleźć czas żeby film poskładać, nie mówiąc jeszcze o zabawie z parametrami... choć możliwości oczywiście są.

undefine - 08-02-2014, 23:20

aleXandra napisał/a: