| |
FORUM-NURAS Froum dla nurkuj?cych i nie tylko ... |
 |
FOTOGRAFIA I FILM - Poszukiwania zaginionego DRONA + FILM promocyjny FIRMY
ASPCAMERA - 27-05-2014, 13:56 Temat postu: Poszukiwania zaginionego DRONA + FILM promocyjny FIRMY Nie wiem czy trafiłem w dobry temat. Otóż poszukuję firmy, pasjonaty bądź szkoły która chciałaby mi pomoc w odnalezieniu drona który 25.05.2014 roku wpadł mi do wody ok. godz 00:30 w nocy podczas manewrów militarnych na Poligonie Wojskowym nad Zalewem Zegrzyńskim. Dron robił zdjęcia i nagrywał filmy z powietrza, urządzenie 0,5x0,5 metra w kwadracie wzbiło się na wysokość ok 400m po czym w wyniku silnego podmuchu wiatru prawdopodobnie przeniosło się nad wodę i tam w wyniku zasilania spadło do wody ( relacja przestraszonej osoby która widziała mocne światło i spadające "coś" do wody, to mocne światło to szperacz 3600lumenów które oświetlało film rejestrowany poniżej.
Nie znam się na nurkowaniu dlatego poszukuję firmy lub osoby prywatnej która w zamian za rozgłos, i film z poszukiwań oraz w nagrodę film promocyjny który wykonam po odnalezieniu drona zgodzi się na pomoc w jego poszukiwaniu i odnalezieniu. Posiadam kamery gopro, które będą razem z wami pod wodą i udokumentują szczęśliwe znalezisko.
Ktoś mi powiedział że ułatwiło by nam użycie echosondy która pokazała by wszystkie dziwne nierówności dron miał kształt krzyża ( quadcopter ) znam mniej więcej miejsce jego położenia.
Zainteresowane firmy proszę o kontakt telefoniczny. Im szybciej tym lepiej.
FIlm promocyjny w postaci reklamy twojej działalności przekażemy i stworzymy w ciągu 2 tyg po odnalezieniu drona, dodatkowo w czerwcu odbędzie sie premiera filmowa ze zdjęć z poligonu, tam również umieszczę podziękowania za pomoc. Premiera filmu w jednym z kin w Warszawie.
tel . 668 999 800
aspcamera@gmail.com
PILNE PILNE PILNE
Zdjęcie drona :
juwisz - 27-05-2014, 14:55