Wysłany: 16-12-2024, 11:53 Poradźcie jaki komputer
Witam,
Nurkuję od wielu lat, chyba od 10-ciu lat używam komputera Aeris Atmos Elite T3 z transmiterem (obecnie nieprodukowany). Ponieważ dziadek coraz częściej się zawiesza, chyba czas mu na emeryturę. No i zastanawiam się nad zakupem nowego komputrea. Moim no. 1 jest Shearwater Peregrine TX (z transmiterem) ale nie mam doświadczenia z tą firmą. Jaka jest Wasza opinia? Może zaproponujecie coś innego i dlaczego?
Moje wymagania: Duży czytelny wyświetlacz (wzrok już nie ten), transmiter, nie nurkuję technicznie ale nitrox z możliwością zmiany gazu pod wodą jak najbardziej.
Będę wdzięczny za sugestie.
Wysłany: 16-12-2024, 13:52
Mam peregrina bez tx od 2-3ch lat. Twoj bedzie mial kompas cyfrowy (nie korzystam) i wpięcie w transmiter. Nie wiem jak będzie działac jak we flaszkach będziesz miał nitrox. Może to definiujesz i wg tego liczy ci deko. Bynajmniej skoro transmiter podaje ci tylko ilosc gazu we flaszce po ciśnieniu to raczej na kalkulacje nie bedzie to miało wpływu, bo deko przelivczy ci komp. Jedyny scenariusz jaki widze, to że kompa da ci znać, że masz wypieprzacw wyżej bo zabramnnie ci gazu na deko. Choc nie wiem czy to realne. Co do firmy Sharewater to top topów. Pamietaj jednak, że Peregryn nie jest jakiś wielki jesli chodzxi o wyświetlacz. Mogę ci podesłać zdjęcia na ręce. Moim zdaniem, to jeden z tych kompów, które warto wiąć pod uwagę. Dobry serwis, dobry sprzęt i w topie jeśli chodzi o niezawodność. Fajnie, że ładuje się indukcyjnie. Nie ma szans by rozwalić port ładowania. BT też jest ok, choć ja nie korzystam. Ładowac trzeba raz na kwartał nurkując po 3h co dwa tygi.
Wiek: 50 Dołączył: 21 Mar 2004 Posty: 651 Skąd: Bialystok
Wysłany: 17-12-2024, 20:12
Kiedyś zastanawiałem się nad Shearwater-em ale niezdecydowałem się na tą firmę ze względu na za dużo danych naraz na wyświetlaczu, przez co obraz jest mało czytelny.